dinsdag 17 november 2009

Dag 2

Toch wel erg vroeg hoor half 7, in vergelijking met normaal om kwart over negen beginnen.
Om zeven uur sta ik op het punt om te vertrekken, belt Dagmar me; Ilse is ziek en haar lessen vallen uit.We kunnen erna wel naar de lessen van Evelien. Hmm en nu? Evelien begint namelijk pas in de middag.
Toch maar thuis nog wat typewerk afmaken en 's middags op pad.

We beginnen nu de dag dus met een eerste klas vwo+, op zich een leuke klas. Twee leerlingen waren er vorige week niet en hadden daardoor de toets gemist. Of ze die misschien nu mochten inhalen omdat ze de stof ook geleerd hadden. Ik stelde voor om met deze twee leerlingen even in een ander lokaal te gaan zitten zodat ze rustig de toets konden maken. Dit mocht ook van Evelien. Nadat ze de toets af hadden was de les al zowat voorbij.

Hierna kwam de 5 atheneum binnen, een klein klasje vandaag (5 leerlingen) er waren dus wat zieken. Je hoeft deze leerlingen ook vrijwel niet te helpen. Ze zijn erg zelfstandig en redden zichzelf. Er werd al wat besproken over de nieuwe opdracht en ik stelde voor om wat van mijn werk als voorbeeld mee te nemen in de volgende les.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten